Siirry sisältöön

Asiakkuuksien hoito ja kehittäminen

Varmista, että hyvä asiakassuhde ei pääse hiipumaan eikä tarjoukset unohdu klousata.

Miksi panostaa asiakkuuksien hoitoon?

Uusasiakashankinta on kallista. Siksi kannattaa pitää erityisen hyvää huolta niistä asiakkaista, jotka jo tunnette  ja jotka tuntevat teidät.  Parhaat asiakkuudet syntyvät pitkäjänteisestä työstä ja strategisesta otteesta.  


Operoivan Asiakkuuksien hoito ja kehittäminen -palvelu pitää asiakassuhteet lämpiminä, tarjouskannan liikkeessä ja tuo teille jatkuvaa tietoa siitä, mitä asiakkaanne todella tarvitsevat. Samalla yrityksesi brändi mielikuva saa vahvistusta ja top of mind säilyy. 


Toimimme koko Suomen alueella.

Mitä teemme käytännössä?


Tehtäväpaketti voi sisältää esimerkiksi:

Tarjouskannan seuranta ja aktivointi

Käymme säännöllisesti läpi avoimet tarjoukset, priorisoimme ja varmistamme jatkotoimet. 

Säännöllinen yhteydenpito asiakkaisiin

Soitamme ja lähetämme sähköposteja sovitulla rytmillä, kartoitamme uusia tarpeita ja tunnistamme lisämyynnin mahdollisuudet.

Strateginen asiakkuudenhallinta

Segmentoimme asiakaskantaa, luomme Key Account -suunnitelmia tärkeimmille asiakkaille ja tunnistamme kasvupotentiaaleja pitkän aikavälin strategisella otteella.

Asiakastyytyväisyys ja palaute

Teemme kyselyitä ja soittokierroksia, analysoimme tulokset ja annamme kehitysehdotuksia.  Seuraamme asiakaskokemusta ja tunnistamme kehittämiskohteita ennen kuin ongelmat eskaloituvat.

CRM-järjestelmien ylläpito

Pidämme asiakastiedot ajantasalla, dokumentoimme kaikki kontaktoinnit ja tuotamme säännöllistä raportointia ja analytiikkaa päätöksenteon tueksi.

Asiakasviestintä

Suunnittelemme ja toteutamme monipuolista asiakasviestintää: säännölliset uutiskirjeet, kohdennetut suorat sähköpostit ja sosiaalisen median sisällöt eri alustoille. Pidämme brändisi esillä asiakkaiden mielessä ja jaamme relevanttia sisältöä, joka tukee ostopäätöksiä.

Kenelle palvelu sopii?


Pk-yrityksille, joilla ei ole omaa asiakaspidon roolia

Yrityksille, joiden myynti on sesonkiluontoista ja tarjouskanta vaihtelee

Kasvuyrityksille, jotka tarvitsevat lisäresursseja asiakassuhteiden hoitoon

Organisaatioille, jotka haluavat parantaa asiakaspitoa ja kasvattaa asiakasarvoa

Vakiintuneille yrityksille, jotka haluavat syventää asiakkuuksiaan strategisesti


Palvelupaketit kuukausikumppanuutena

Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto esimerkeistä tai räätälöimme ratkaisun juuri tarpeisiisi:

PERUS

Tällä päästään jo kivasti alkuun asiakashoidollisessa urakassa.


Tarjouskannan läpikäynti 1 krt/kk

Kevyt asiakaskontaktointi sähköpostitse

CRM-järjestelmän perustason ylläpito

Kuukausiraportti kontaktoinneista ja tuloksista


KYSY TARJOUS


PASSELI

Passeli ratkaisu, jolla asiakassuhteet pysyvät aktiivisina ja kasvavat tasaisesti.


Sisältää kaikki PERUS-palvelut plus:

Tarjouskannan läpikäynti 2 krt/kk

Aktiivinen asiakkaiden kontaktointi

Asiakastyytyväisyyskysely vuosittain

CRM järjestelmän ylläpito

Yksityiskohtainen kuukausiraportti analyysilla


KYSY TARJOUS

TEHO

 Valitse tämä kun haluat että yrityksesi on asiakkuudenhoidossa pro.


Sisältää kaikki PASSELI-palvelut plus:

Viikoittainen tarjouskannan läpikäynti ja seuranta

Laaja kontaktointi ja Key Account -hallinta

Jatkuva asiakastyytyväisyyden seuranta

Asiakastilaisuudet tarpeen mukaan

Kvartaalipalaveri strategisten toimenpiteiden suunnitteluun


KYSY TARJOUS

Hyödyt yrityksellesi


Aktivoimme nykyistä asiakaskantaasi ja tunnistamme lisämyyntimahdollisuudet, jotka muuten jäisivät hyödyntämättä.​

Proaktiivinen yhteydenpito ja palautteen kerääminen pitävät asiakkaat tyytyväisinä ja uskollisina.

Saat jatkuvaa tietoa markkinatilanteesta ja asiakkaiden muuttuvista tarpeista.

Muutamme transaktionaaliset asiakassuhteet pitkäaikaisiksi kumppanuuksiksi, jotka tuottavat enemmän arvoa molemmille osapuolille.​


Vapautat itsesi ja tiimisi keskittymään strategiseen myyntityöhön, kun me hoidamme asiakkuuksien päivittäisen ylläpidon.


Miksi valita meidät

Kokemus ja asiantuntemus

Monialainen ja moniosaava tiimimme koostuu vuorovaikutuksen mestareista, joilla on kokemusta erilaisista toimialoista. Ymmärrämme yrityksesi erityistarpeet ja osaamme kommunikoida asiakkaidesi kanssa heidän omalla kielellään.

Räätälöidyt ratkaisut

Emme tarjoa "yhden koon" ratkaisuja, vaan suunnittelemme palvelun juuri sinun yrityksellesi sopivaksi.

Käytännönläheinen ja tuloshakuinen

Emme jää teoriatasolle vaan keskitymme konkreettisiin toimenpiteisiin ja mitattaviin tuloksiin. Jokainen kontakti ja kampanja tehdään selkeällä tavoitteella - lisää kauppoja ja tyytyväisempiä asiakkaita.

Läpinäkyvä raportointi

Saat säännöllisesti tarkat raportit kaikesta toiminnasta ja tuloksista. Tiedät aina, mitä rahallesi saat.

Pitkäjänteisyys

Tavoitteemme on luoda pitkäkestoinen kumppanuus, jossa autamme liiketoimintasi kasvua vuodesta toiseen.

Notkea ja ketterä kumppani

Palvelun sisältöjä ja tehtäviä voi muokata tarpeiden muuttuessa. Reagoimme nopeasti markkinatilanteen ja liiketoimintasi kehityksen mukaan ilman byrokraattisia prosesseja.

Pidetään asiakkaasi  ja kasvatetaan heidän arvoaan yhdessä. 
Täällä ollaan, ota yhteys!

Operatiivnen johtaja Heidi Sikkilä Operoiva Oy
Heidi Sikkilä

yrittäjä, myynti

Soita 0400 568 900

heidi@operoiva.fi

Monialaista osaamista samassa paketissa


Yhdistämme konsultoinnin ja käytännön toteutuksen yhdellä tiimillä ideasta maaliin asti. Teemme töitä parviälyn voimin yhdistäen monialaista osaamista asiakkaidemme hyväksi. Osaamisemme lävistää liiketoiminnan strategiasta henkilöstöhallintoon, viestinnästä vastuullisuuteen. Yrityksen kasvu syntyy, kun kokonaisuus toimii.

Blogi

Strategiasta konkretiaan, operatiivisia oivalluksia!

Dynaaminen pätkäsi näytetään tässä... Tämä viesti näytetään, koska et ole antanut sekä suodatinta että mallia käytettäväksi.